sobota, 24 października 2009

Fabryka Chopperów w Polsce?


Polish Chopper Factory BT Chopper to pierwsza, według mej wiedzy, firma budująca na taką skalę choppery w Polsce. Chłopaki przez lata marzyli o takiej działalności, sami należą do społeczności motocyklistów, a teraz spełnili swe marzenia! Jak sami piszą o sobie:
Nabieramy wiatru w żagle: tylko w tym roku wyjedzie od nas
ok. 20-tu indywidualnych harleyi.
Sądzimy, że zebrane doświadczenia, sprawdzone rozwiązania,
gwarancja jakości pozwalają znaleźć swoją odpowiednią pozycję
na najtrudniejszym i najbardziej wymagającym europejskim
rynku czyli w naszym ojczystym kraju - Polsce.

Mnie powierzyli zadanie designu strony, jeśli się ludziom spodoba to coś dla nich porobię, ale czy mi się to uda... zobaczymy.
Na razie przygotowałem dla nich stronkę która już działa, ale jest to temat rozwojowy.

Colibros

Taaa... to co teraz robię to bez dwu zdań L A N S E R K A!!!
Ale mam ku temu powód i basta. Colibros to taka fajna laseczka która zaczyna ostro stąpać po mrocznych i zawiłych ścieżkach grafiki komputerowej. Jej prace można obejrzeć na jej profilu w popularnej galerii twórców digart.pl
Warto tu wspomnieć że prace tam prezentowane, powstały przy użyciu tylko myszki!
Hmm... zapytacie skąd u mnie taki news? Ry-Ho zaczyna "lukać" na młode laski???
Nie, nie, nie.
Colibros to... piękna... utalentowana... a do tego moja...córka!!!

Reklama w ramach reklamy











Firma METRANS pozwoliła nam "zbezcześcić" dwa kolejne potwory! Volvo FH 16 660 i FH 12 460. Tym razem nie są to okleiny na całości kabiny, tylko wybiórczo jak typowa reklama.
Niemniej jednak stylistyka miała być utrzymana w klimacie naszych Vinyli. W takim przypadku nałożenie lakieru na vinyle byłoby dość upierdliwe, dlatego nałożyliśmy lakier przed aplikacją vinyli na karoserii. Ciężarówki można już obejrzeć w naszej galerii. Zapraszamy.
video