środa, 1 września 2010

W kosteczki

Zespół redakcyjny blogu Na Plasterki oprócz encyklopedycznej wiedzy na temat J.Christy wykazuje się też niesamowitymi zdolnościami kabaretowymi, co widać w opublikowanym świeżo skeczu Reaktywacja! Dosłownie powalił mnie z nóg, nie mogłem z siebie słowa wydobyć ani napisać, pozwoliłem więc sobie na ripostę w tej rysunkowej jednoaktówce.
"Na plasterki" niech Wam to pójdzie w kosteczki!!! ha ha















A tak całkiem poważnie, niestety tak to wygląda. Gdybym mógł, to rysowałbym codziennie, a niech tam.
Ale życie jest okrutne, z rysowania nie żyję a chleb kosztuje. Dlatego zazwyczaj pracuję nad kilkoma "tematami" na raz, biorąc udział w różnych projektach. Komiksom poświęcam tylko wolne chwile, a tych coraz mniej. Na pocieszenie dodam że pracuję nad swoim własnym albumem komiksowym i jeśli tylko mam czas to jemu go poświęcam. Niedługo zrobię "wrzut" na tym blogu! Mam nadzieję że przyjmiecie go przychylnym ale i krytycznym spojrzeniem.

5 komentarzy:

  1. ja to mam nadzieje, że pocisnąłeś również coś do tegorocznego tributa "Christowego" na MFK

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, dostali tylko to co miałem...;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ! Nie wiem jak zniesie to moja zbroja bo normalnie posikałem się ze śmiechu...:-)
    Chcemy Kajko i Kokosza !!! albo Na plasterki !!! ;-)
    ---
    W Polsce, chyba na palcach jednej ręki (i to drwala z kawału "pięć piw proszę") można policzyć rysowników, którzy utrzymują się tylko z rysowania komiksów... smutne...

    Czekamy na nowy komiks i kontynuację KiK.

    OdpowiedzUsuń