środa, 15 września 2010

Hella - odsłona pierwsza


HELLA PRZEDSIONEK PIEKŁA
więcej na temat



Tak jak obiecałem wcześniej, zaczynam prezentację komiksu nad którym pracuję. Materiały będę dozował w małych dawkach, żebyście się nie zakrztusili, ale mam nadzieję że liczba komentarzy będzie odwrotnie proporcjonalna. Całkiem serio zależy mi na Waszych opiniach, wiem że dziś się nie chce nikomu klikać, ale wierzę że tu zrobicie wyjątek. Jak wiecie coś tam już narysowałem w swoim życiu, ale ten komiks to swoisty debiut (odwaliło mi na stare lata) i bardzo chciałbym poznać Wasze zdania na temat tego projektu. Wiem że dzisiaj rysuje się inaczej, inne trendy itd. ale ja się uparłem by zrobić ten komiks w klasycznej formie bez żadnych eksperymentów. Czy to mi się uda? Będę uważnie śledził Wasze wypowiedzi i rozważał sugestie, a na razie zapraszam do odsłony pierwszej karty...

Przypomnę tylko
że casting na bohaterów tej komiksowej opowieści nadal trwa, więcej na Facebook`u, natomiast koncept arty bohaterów "zakwalifikowanych" można oglądać m.in. na digart

2 komentarze: